UNDERVISNINGSLOKALET

Du bliver undervist i nyindrettede lokaler, hvor der er tænkt på det gode fysiske læringsmiljø, hvor du føler dig tilpas i omgivelserne.

Holdene er små med max. 8 personer. Det betyder, at du får det optimale ud af undervisningen og at der er god tid til den enkelte elev.

Undervisningen og køretimerne vil blive tilrettelagt efter den enkelte elevs behov og på en måde, hvor alle elever føler sig trygge. Der er fokus på det positive undervisningsmiljø, som danner grundlag for den bedste læring.

Alt undervisning foregår på dansk.

Husk at melde afbud på 3051 7269, senest 8 timer før din kørelektion, hvis du bliver syg eller forhindret ellers koster det 300 kr. pr. lektion. Dette gælder også, hvis du glemmer at møde op.

Adressen er Gugvej 186D, kld. tv. i Gug. Bus nr. 15 holder lige udenfor døren, så det er nemt for dig at komme dertil.